Projekt Sudety Jesień 76 wersja rozszerzona
Mapa realna Sudety Jesień 76 ...........kuid:353138:1686
autor Kilanziom
sesja startowa..................................kuid:353138:1693
sesja posiada skonfigurowane semafory i zwrotnice, ma włączone podstawowe zasady i polecenia maszynisty, nie zawiera taboru.
autor makaron1970
...
Rozmiar pliku:25.9MB
Pobierz sudety-jesien-76-full.rar
Projekt poszerzony o segmenty z liniami Sędzisław - Wałbrzych Główny oraz Boguszów Gorce - Mezimesti
Projekt Sudety Jesień '1976 rozgrywa się na Dolnym Śląsku, w centralnej części Sudet. Mapa odtwarza realia połowy lat 70ych na pograniczu polsko-czeskim na zachód od Jeleniej Góry. Trzon projektu stanowi ciąg linii kolejowych łączących Jelenią Górę z czeskim Trutnovem oraz kilka drugorzędnych szlaków znajdujących się w pobliżu granicy. Na łamach mapy gracz może odwiedzić urokliwe stacyjki w Krzeszowie, Kowarach czy Karpaczu, przejechać się zelektryfikowanym fragmentem magistrali Wrocław - Zgorzelec, odwiedzić graniczną stację w Lubawce czy udać się w podróż do ruchliwego węzła trutnoyskiego. Na mapie znalazło się wiele kilometrów torowiska zamkniętego lub zlikwidowanego w latach późniejszych. Jedną z podstawowych atrakcji projektu jest możliwość pełnego przejazdu szlakiem z Kamiennej Góry do Kowar, zamkniętego dla ruchu osobowego w 1983r, w późniejszym okresie częściowo rozebranego. Projekt zawiera czynny w odtworzonym czasie przemysł wraz z interaktywnymi ładowniami, istnieje możliwość przewozu, załadunku i rozładunku węgla, kruszywa, kamienia, drewna oraz innych materiałów. Akcja projektu toczy się na jesieni '1976r. Jest to bardzo ciekawy okres w historii kolejnictwa na Dolnym Śląsku. Po lokalnych szlakach ruch prowadzony jest nadal w większej części parowozami a podstawowy tabor stanowią starszej konstrukcji, nierzadko przedwojenne wagony. W tym samym czasie na trasach pracują już najnowsze lokomotywy spalinowe oraz wagony standardu Y. W okresie tym zazębia się kilka epok w dziejach kolejnictwa, toteż wydarzenia w jakich można wziąć udział są szczególnie ciekawe i wyjątkowe. Do projektu powstało ponad 200 obiektów dedykowanych i ponad 200 dedykowanych pojazdów trakcyjnych dzięki którym odzwierciedlenie ruchu nie powinno nastręczyć żadnych trudności.
Odwzorowany okres: 1976.
Długość szlaku: ~200km